Se Detention Ser Film Online Gratis


Detention -, Film lykkes som et fascinerende stykke biograf takket være en rig historie, der er fuld af drejninger, som du ikke kan se, fremragende kamera arbejde, fremragende ledelse af, fremragende kostume design, og uforglemmelige forestillinger af dets ensemble-cast. Jeg vil ikke afsløre, hvad historien handler om, da det er noget, du skal se for dig selv, men tage mit ord for det, sit værd et ur.

Jeg vil også gerne påpege opførelser af skuespillerne, der er overraskende god. Vi har nogle skuespillere og skuespillerinder, der er meget i stand til at bevæge publikum blandt skrig og tårer. Skuespillerne, som kommer ud til at være en del af en ny og ekstremt lovende høst af mennesker, som hver gang får flere fans rundt om i verden. Nå skal du se selv.

Se Detention - Film Og Serier Online.


Jeg troede den musikalske score her var fremragende, og de specielle effekter kunne være temmelig hokey til tider, men så andre gange var fantastisk, og filmen gjorde indeholder en række drejninger, som jeg kunne lide.

Tegnene var perfekt støbt, manuskriptet var fantastisk, og landskabsfilerne var fremragende. Jeg kunne ikke anbefale dette nok


  • Varighed : 1h 35 min.
  • Sprog : Engelsk-Dansk
  • Format : 1080p-720p-1080i WEB-DL 1280×720-1920×1080-1440×1080 .
  • Generelt visning : 5141
  • Genre : Horror, Comedy, Science Fiction
  • Alle større sprog tilbydes.
  • Downloade : 2698
  • År : 2011.
  • Video type : FLV.
  • Mega hurtig loading tider.
  • Oversættelse : DK, DE, EN, FR, ZH, HN, MN, RV, QK, QB, CM, ME, FD, JM.
  • Kæmpe Film Samlinger.
  • Filtype : ASF.
  • IMDB Rating : 8.1/10 (93574 Stemme).


  • Først og fremmest er det sjovt. Efter en virkelig hjerteskærende begynder alt går lidt forrykt, blander swashbuckling sci fi action med større end liv tegn, og i første omgang kan du være lidt forvirret, det hele strømliner i en simpel plot hurtigt nok.

    Detention Gratis film stream


    Du vil finde kampscener i massevis, som jeg virkelig nød og der er netop denne scene, når filmen skridt ind og ud af måneskin, som jeg virkelig elskede. Filmoversigt: blanding af romantik, handling, magi og held. Af den måde, skuespilleren har en meget morsom scene, og vi simpelthen ikke kunne holde op med at grine. Mit råd er, at denne film er absolut værd at prøve. Faktisk hvis jeg har chancen vil jeg helt sikkert gå og se det en anden gang. Tillykke med alle cast & crew.

    Comments